ponedjeljak, 5. siječnja 2015.

Objavljen je kratak demo za Minox Player v2.3.0.5


Nakon više od godinu dana pauze moram da kažem da sam  u ovoj novoj godini popravio aktivnost barem kada je rijeć u vezi ovog bloga koji se stalno puni novostima iz Minox radionice. Danas mi je jako drago što sam uspio da objedinim nedavno zakrpjelu grešku na openFileDialog filteru i uljepšam korisnički interfejs. Naime, u videu koji ćete uskoro da vidite prikazan je novi izgled Minox Player-a odnosno sa novijim splashScreenom o kojem sam i ranije nagovjestio i pisao, tu su i nove crne kontrole sa bjelim efektom kada mišem pređete preko njih i na kraju moram da se pohvalim da je Minox Player dobio i playBack animaciju. Playback animacija je animacija koju sam programirao nad play tasterom da kada pauzirate produkciju tekuće pjesme play taster blinka bijelom bojom sve dok ponovno ne stisnete isti taster i ne pokrenete pjesmu koja se izvodi. Ono što ovaj video ne prikazuje jeste openFileDilog filter koji sam zakrpio ali zato pokazuje noviji dodatak u sklopu Minox Tema. Sada sam na listu starih tema dodao i FlatSkin. Evo kako on izgleda. 


Žao mi je što nisam sliku uredio i uklonio njenu pozadinu ali nema veze. Uglavnom ova slika prikazuje FlatSkin sa novijim kontrolama. Na slici se vidi kako je play taster aktivan odnosno bijele boje, to je zapravo zato jer sam mišom prešao preko njega kada sam kreirao screenshot. Inaće sličan prikaz imate i u videu. Toliko od mene. Želio sam da vam opišem neke "detalje" koje sam vam pripremio u kratkom demo prikazu onoga što nam uskoro dolazi iz moje Minox radionice. Nadam se da ćete uživati.



Vidi listu poveznica:

Open File Dialog dobio zakrpu!
http://minoxmp3player.blogspot.com/2015/01/openfiledialog-dobio-zakrpu.html

Za Minox Player (C) AmarTufo, 2015

Nema komentara: