nedjelja, 4. siječnja 2015.

OpenFileDialog dobio zakrpu!


Prošlo je dosta vremena od kada sam prekinuo razvoj Minox Player-a ali evo ponovo sam se vratio jer uistinu mi je drago raditi ovo što radim. U ovom kratkom postu koji pišem donosim vam aktuelnu treću po redu zakrpu za openFileDialog. Open file dialog je mehanizam koji posjeduju skoro svi grafički playeri i koji im omogučuje da se na playlistu doda podržani format datoteka u slučaju Minox Player-a to je .MP3. Inaće ova funkcija na Minox Player-u nije isprva bila deklarisana kako treba te je stoga izazivala grešku. Glavna greška je bila u filteru podržanih formata datoteka. Jedanput kada se recimo klika na Import funkciju Minox Player-a onda njegov filter treba da pokaže samo one datoteke koje Minox Player podržava a sada možete da vidite i slikovno koje su to. To su samo .mp3 i wav. Posljednja podržana datoteka je iznimka jer Minox Player nikada nije producirao datoteke takvog formata. Ono što se javljalo ranije sa openFileDialogom je to što je filter prikazovao datoteke raznih formata dakle one koje nisu podržane. Napominjemo, Minox Player je zamišljen isključivo kao mp3 music player i samo u tu svrhu se može primjenjivati. Ova zakrpa je aktivna jedino u developer modu to jeste kod mene kao developera a krajnji korisnici će imati priliku da kušaju novu verziju Minox Player-a uskoro. Da se posjetimo. Najavio sam izlazak novije verzije Minox Player-a i to v2.3.0.5 što znači da nas pored ove novogodišnje verzije moje aplikacije oćekuje i novo izdanje za Minox Player SDK 2015. Novija verzija i njen SDK će biti blagovremeno objavljeni ovdje na blogu Minox Player-a i ja se iskreno nadam da će vam se dopasti dolazeća verzija ove super cool muzičke aplikacije. 

Nema komentara: