četvrtak, 1. siječnja 2015.

Uskoro Minox Player v2.3.0.5


Šta reči na poćetku do da vam zaželim novu 2015 godinu. Iako sam pauzirao razvoj Minox Player-a punu godinu dana odlučio sam da se prisjetim onih sretnih developerskih dana i vratim u pogon Minox Player. Svi koji prate moj rad i novosti u vezi Minox Player-a kojih do duše nije ni bilo baš pretjerano u zadnje vrijeme, poznato im je da je aktuelna verzija Minox Player v2.3.0.4. No stvari se mjenjaju i uskoro nam stiže verzija Minox Player v2.3.0.5. Naime ova verzija predstavlja novogodišnje izdanje moje aplikacije i donosi set promjena kako u vezi interfejsa tako i u vezi meni dobro poznatih bagova. Na slici koju sam gore objavio vidi se zapravo novi splash screen koji je dizajniran za default temu Minox Player-a a to je trenutno Tech Blue tema. 

Odlučio sam da promjenim postojeći splash screen a to je trenutno ovaj dole.


Novi splash screen je dizajniran u Adobe Photoshop CS2. Moram da kažem da nas je nedavno Adobe kompanije počastila i dala nam na besplatnu upotrebu njihovu stariju verziju Photoshop CS2. Meni kako Minox developeru je ova verzija itekako dovoljna za dizajn i razvoj interfejsa svoje aplikacije kojeg sam sam naučio. Starija verzija splash screen-a je bila aktuelna u verziji Minox Player v2.3.0.4 pa skoro cjelu 2014 godinu. Novije izdanje Minox Player-a se oćekuje več krajem januara tekuće 2015 godine i ja se nadam da ću uspjeti da zakrpim sve poznate bagove u vezi Minox Player-a i naravno objavim noviju i stabilniju verziju Minox Player-a v2.3.0.5

Nema komentara: